Whistleblowing Directive EE 2019/1937 - Ν. 4990/2022
Η Whistleblowing Directive EE 2019/1937 – Ν. 4990/2022 παρέχει την υπηρεσία Υπεύθυνου Παραλαβής και Παρακολούθησης Αναφορών (ΥΠΠΑ/WPO). Ο ρόλος του Υ.Π.Π.Α./WPO, ο οποίος είναι σχετικά νέος και καθιερώνεται από την πρόσφατη Νομοθεσία (EU Directive 2019/1937 | Νόμος 4990/2022), είναι κρίσιμος για τη διασφάλιση και διατήρηση ασφαλών διαύλων επικοινωνίας αναφορικά με παραβιάσεις που συμβαίνουν εντός μιας επιχείρησης, και υπόκεινται στο δίκαιο της Ε.Ε. (Ενωσιακό Δίκαιο).
Οι βασικοί του στόχοι του είναι:
- Η παροχή πλήρους ενημέρωσης στο εργασιακό του περιβάλλον αναφορικά με τη δυνατότητα υποβολής αναφορών
- Η τήρηση της προστασίας της εμπιστευτικότητας των προσώπων που υποβάλουν αναφορές
- Η ασφαλής διαχείριση και παρακολούθηση των αναφορών
- Τέλος, είναι υπεύθυνος για την επιμόρφωση και την χάραξη πολιτικών εντός του εργασιακού πλαισίου, οι οποίες προωθούν μια εργασιακή κουλτούρα διαφάνειας και ακεραιότητας
- Η παροχή πλήρους ενημέρωσης στο εργασιακό του περιβάλλον αναφορικά με τη δυνατότητα υποβολής αναφορών
- Η τήρηση της προστασίας της εμπιστευτικότητας των προσώπων που υποβάλουν αναφορές
- Η ασφαλής διαχείριση και παρακολούθηση των αναφορών
- Τέλος, είναι υπεύθυνος για την επιμόρφωση και την χάραξη πολιτικών εντός του εργασιακού πλαισίου, οι οποίες προωθούν μια εργασιακή κουλτούρα διαφάνειας και ακεραιότητας
Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους συμβούλους στην διαχείριση αναφορών, πιστοποιημένους Υπεύθυνους Παραλαβής και Παρακολούθησης Αναφορών (ΥΠΠΑ/WPO), με σκοπό να προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στον κάθε οργανισμό. Σας παρέχουμε:
- Υπηρεσίες Υπεύθυνου Παραλαβής και Παρακολούθησης Αναφορών (ΥΠΠΑ/WPO)
- Πολιτική
- Διαδικασία διαχείρισης αναφοράς
- Διαχείριση και διερεύνηση αναφοράς
- Πορίσματα, εκθέσεις διερεύνησης, κλείσιμο αναφοράς
- Εκπαίδευση προσωπικού


WhistleFreen App
Χαρακτηριστικά:
- Ακολουθεί και υποστηρίζει τον ΥΠΠΑ σε όλα τα στάδια της διαχείρισης και της διερεύνησης της αναφοράς, μέσα από ένα φιλικό περιβάλλον για την βέλτιστη εμπειρία του χρήστη
- Δίνει την δυνατότητα στον αναφερόμενο για πλήρη ανωνυμία κατά την υποβολή της αναφοράς, μέσα από πλήρη κρυπτογράφηση των δεδομένων.
- Παρέχει στον ΥΠΠΑ εργαλεία για την διερεύνησης της αναφοράς, με αυτοματισμούς για πλήρη εποπτεία της διαδικασίας, υποδείγματα πορισμάτων αναφοράς και ερωτηματολόγια.
- Οργανώνει «βήμα-βήμα» τη διερεύνηση της αναφοράς, μέσα από τον διαχωρισμό της έρευνας σε 9 στάδια.

- Επιτρέπει την χρήση της εφαρμογής από άλλα στελέχη της επιχείρησης ή εξωτερικούς συμβούλους που στελεχώνουν στην Ομάδα Διερεύνησης Αναφοράς ώστε να συμμετέχουν ενεργά στην διαδικασία Διερεύνησης
- Παρέχει διαφορετικούς τύπους χρηστών, με διαφορετικά επίπεδα πρόσβασης, για την προστασία της διαδικασίας whistleblowing.
- Τηρεί το Μητρώο Αναφορών, για λόγους ιστορικότητας
- Η πλατφόρμα είναι συμμορφωμένη με τον κανονισμό για τα Προσωπικά Δεδομένα (GDPR), και ανεπτυγμένη «ήδη από τον σχεδιασμό» και «εξ ορισμού» (by design and by default) ακολουθώντας τις τεχνολογικές απαιτήσεις για προστασία των δεδομένων.

Βία & Παρενόχληση στον Εργασιακό Χώρο - Ν.4808/2021
Παροχή υπηρεσίας υποστήριξης και εκπαίδευσης. Κάθε επιχείρηση έχει υποχρέωση να εξασφαλίσει ένα ασφαλές και υγιές εργασιακό περιβάλλον, απαλλαγμένο από καταστάσεις που υποθάλπουν τη βία και την παρενόχληση στον εργασιακό χώρο.
Τα μέτρα που απαιτείται να λάβει περιλαμβάνουν:
- Δημιουργία Πολιτικών και Διαδικασιών, που είναι σαφείς και περιλαμβάνουν ορισμούς, παραδείγματα και διαδικασίες αναφοράς.
- Παροχή Εκπαίδευσης και Ευαισθητοποίησης του συνόλου του Προσωπικού, ανεξαρτήτως βαθμίδας ή θέσης, με σκοπό την πρόληψη αυτών των φαινομένων:
- 1. Πολιτική
- 2. Διαδικασία καταγγελίας και επίλυσης
- 3. Εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση προσωπικού
